Research Analyst


Responsabilitati principale:

1. Conform strategiei din Planul de Marketing stabileste criteriile si continutul cercetarilor de piata periodice, cantitative si calitative.
2. Pe baza criteriilor structureaza si interpreteaza datele despre piata de televiziune, consumul agentiilor de publicitate si intocmeste rapoartele corespunzatoare zilnice, saptaminale si sezonale.
3. La cererea Marketing Managerului realizeaza si alte cercetari calitative si cantitative, in plus fata de cele periodice.
4. Sprijina cu rapoarte corespunzatoare activitatea departamentului de vinzari, a departamentului de programare sau a altor departamente (la cerere) pentru o intelegere mai buna a pietei de mass media si publicitate.


Educatie si experienta necesara:

- Studii universitare in Marketing, Statistica, Sociologie cu o experienta de cel putin 2 ani pe un post similar.
- Sau studii universitare cu o experienta de cel putin 3 ani pe un post similar.


Competente si abilitati:

- Foarte buna cunoastere a pietei de mass media si publicitate.
Capacitate de sinteza.
- Acuratete si rigurozitate.
- Bun negociator.
- Foarte bune abilitati de operare calculator, prelucrare de baze de date si tabele Excel.



Trimiteti Scrisoare de Intentie si CV in atentia HR Manager la adresa News Television (Romania) SRL, Str. C. Popisteanu, nr. 2-4, sect.1, Bucuresti, sau pe mail la hr@b1tv.ro, precizand in campul subiect pozitia pentru care aplicati, pina la data de 21 august 2003.

Numai candidatii selectionati vor fi contactati.